• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Myszka fingertip oraz podkładka
#1
Hej, proszę o pomoc w kupieniu nowej myszki a także podkładki do niej. Nie znam się kompletnie na myszkach, chciałem kupić Rival 110 ale słyszałem różne opinie więc postanowiłem założyć tutaj temat.

  • jaką obecnie myszkę używasz: Od kilkunastu lat korzystam (już drugi raz z tej samej myszki) z myszy - Trust https://www.trust.com/en/product/15862-c...ouse-black  Bardzo dobrze mi się z nią pracuje i gra. Niestety po kilku latach myszka zaczyna delikatnie szwankować, a poza tym do gier (gram czasem w CS GO) mimo wszystko przydałaby się lepsza myszka, niż taka zwyczajna.
  • jakie DPI w obecnej myszce masz ustawione: 800 :p
  • czułości w grach (wystarczy wpisać – niska, średnia lub wysoka): raczej średnia, to zależy od gry, w granicach 30-50%
  • czułość w Windows: 50%, 6/11 z zaznaczeniem opcji zwieksz precyzje. bez niej mysz nie chodzi plynnie i wolniej, wtedy musze na 7/11 ustawic
  • czułość w sterach myszki (o ile takie posiada Twoja obecna myszka): nie wiem
  • ile cm przejeżdżasz myszką aby wykonać pełny obrót – 360°(w dowolnej grze fps):  ok 3,5-4cm, ale nigdy nie robię tego na raz, bo niewygodnie tak daleko odchylać rękę - przesuwam o 180 stopni, podnosze myszke i przestawiam na poprzednia pozycje i znow przesuwam, czyli dwa razy 2cm   , dla porównania - aby przejechać ze środka ekranu do boku przesuwam myszkę o ok 1,5 - 2cm
  • w co grasz (podaj tytuły gier): World of Warcraft, Overwatch, Heroes of the Storm, Warcraft 3, Starcraft, Diablo, Counter Strike, The Settlers - głównie mmorpg, rtsy i czasem fpsy
  • jaką masz obecnie podkładkę: nie posiadam
  • ile przycisków używasz w myszce (czy używasz boczne): dwa podstawowe i kółko pośrodku
  • twój budżet: najlepiej tak do 300zł