• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Klawiatura
#1
Witam. Potrzebuje pomocy w wyborze klawiatury. Obecnie mam tracera membranową i chciałem kupić coś nowego. Na początku zastanawiałem się nad jakąś zwykła tanią klawiaturą membranową, ale stwierdziłem, że chyba najlepiej będzie kupić porządną mechaniczną i tutaj głównie myślę o dreamkey. Problem polega na tym, że za bardzo nie znam się na przełącznikach tzn czytałem trochę, ale nie wiem w sumie które są najfajniejsze. Potrzebuje klawiatury i do grania i do pisania. Nie jestem jakimś wymagającym graczem, że wciskając W na klawiaturze muszę odpłynąć w krainę rozkoszy. Grałem na zwykłych membranach i jakoś nigdy mi to nie przeszkadzało, ale miałem też jakiegoś chińskiego mechanika. 
Głównie chodzi mi o wybór przełączników do tej klawiatury, nie mam pojęcia które by mi najbardziej odpowiadały.

Oglądałem ten filmik https://www.youtube.com/watch?v=BoEMcPo4...TestGearPL najbardziej w dźwięku pasują mi te white lubię ten taki pstryk przełączników :D No, ale z tego co czytałem to one są do pisania? Mogę się mylić, ale te brown brzmią chyba tak najbardziej membranowo jeśli można to tak nazwać i chyba najmniej mi się podoba ich dźwięk.

Ma ktoś może filmik jak brzmią redy? Większość chyba korzysta z redów i najbardziej je lubi. No i czy naprawdę źle się pisze na tych które są bardziej do grania? Zależy mi też na głośności żeby nie było słychać w całym domu klawiatury.
Odpowiedz
#2