• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z niektórymi myszkami (ból i mrowienie ręki)
#1
Witam serdecznie wszystkich jako nowy użytkownik forum. 


Mam pewien problem dotyczący doboru myszek i chciałem zapytać Was o opinię. 
Kiedyś przez parę lat używałem A4tech WOP35, potem Logitechy z serii M100. 

Próbowałem różnych myszek m.in Zowie FK1, Logitech M335 czy Corsair Harpoon - niestety każda z wymienionych 
powoduje dziwny ból i mrowienia ręki, również w środku ramienia. 

Ostatnio zakupiłem Zowie FK2 i niestety, ale w dużo mniejszej skali, ale ból ręki powraca. 


Pracuje przy komputerze bardzo długo - jestem programistą / architektem oprogramowania. 
Czasem zdarza mi się pograć np. w Wiedźmina 3. Bardziej zależy mi na dobrej myszy do pracy. 

Przez ostatni rok używałem Microsoft 1850 zarówno w pracy jak i w domu. 
Miałem również okazję popracować na Razer Abyssus 2014 i wypadła dosyć dobrze. 

Nie wiem czy moje problemy to efekt używania przez długi czas małych myszek.
Co byście doradzili?


  • jaką obecnie myszkę używasz: Microsoft 1850
  • jakie DPI w obecnej myszce masz ustawione: domyślne (brak możliwości ustawienia)
  • czułości w grach (wystarczy wpisać – niska, średnia lub wysoka): średnia
  • czułość w Windows: 5 / 10 
  • czułość w sterach myszki (o ile takie posiada Twoja obecna myszka): nie dotyczy 
  • ile cm przejeżdżasz myszką aby wykonać pełny obrót – 360°(w dowolnej grze fps): nie wiem 
  • w co grasz (podaj tytuły gier): Wiedźmin 3
  • jaką masz obecnie podkładkę: Fellowers i-spire (https://www.fellowes.pl/produkty/opis,14...zarna.html)
  • ile przycisków używasz w myszce (czy używasz boczne): przydały by się boczne
  • twój budżet: do 300 zł 
  • jaki chwyt stosujesz: finger grip
  • jakie jest Twoje ułożenie palców na myszce (1+2+2 czy 1+3+1): 1+2+2
  • jesteś lewo czy prawo ręczny/a? prawo
  • jaka jest wielkość Twojej dłoni (w cm, od końca palca do zgięcia nadgarstka, zmierz jak na poniższym obrazku): 18,5 cm