• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ninox Aurora
#1
myszka leci już do nas z USA :) Myszka stworzona przez społeczność ESReality koniecznie musi być przetestowana przez nas ;)
Odpowiedz
#2
Kształt bardzo dobry .
Powierzchnia jedna z lepszych, szczególnie boczna.
Jedna z lepszych implementacji avago 3090.
Główne przyciski dobre, raczej miękkie.
Boczne małej wielkości, troszkę twardsze. Łatwo je dostać.
Scroll o raczej lżejszym przeskoku, nie głośny. U mnie niekiedy terkocze.
Ślizgacze troszkę zbyt małej grubości, lecz w komplecie są drugie.
Kabel mógł być troszkę bardziej elastyczny, lub mniejszej średnicy. Może przeszkadzać niektórym.
Ogólnie jak na pierwszą myszkę od Bst (tak się nazywa twórca) jest dobrze, może nawet bardzo dobrze.
Martwią mnie jedynie problemy z kontrolą jakości w innych myszkach.

Kupowaliście przez Massdropa?
Odpowiedz
#3
ta przez massdropa :) może za ok. 1 tydz. dojdzie, bo niby już wysłali. Pamiętam jak ten temat o myszce na ESR powstawał lata temu, więc grzechem by było abyśmy jej nie przetestowali ;) Pewnie nikt inny tego nie zrobi bo nic by z tego nie mieli :P
Odpowiedz
#4
a mieliśmy się składać na deathaddera chrome, ale gdy ninox się pojawiłna massdropie to hya go łyknął :D Zrobi/kupi wszystko inne byleby nie kupować nic od razera haha -- dobra już nie spamuje w temacie :P
Odpowiedz
#5
zainteresowanym zamawianiem z massdropa powiemy, że najwyraźniej nie zawsze jest naliczany VAT, dzięki temu koszt myszki wyszedł jedyne ok. 150 zł :). Pierwsze wrażenie jest bardzo pozytywne :) Podobnie jak pr0l4nd napisał, jedynie kabel wydaje się trochę toporny.
Odpowiedz
#6
Niestety recenzja ninoxa opóźni się ponieważ myszka przestała całkowicie działać. Wygląda na to, że na dziś dzień, kontrola jakości jest bardzo słaba. Będziemy próbować ją reklamować, więc zobaczymy jak wygląda support Ninoxa.
Odpowiedz
#7
Instalowaliście oprogramowanie, albo grzebaliście coś przy nim?
Odpowiedz
#8
i z i bez oprogramowania nie działa. Na początku działała normalnie, a po pewnym czasie dopiero za którymś razem podczas podpinania pod usb łapała, aż w końcu nic jej już nie pomaga. Nie zdążyliśmy jej nawet rozkręcić, na każdym kompie tylko się świeci, ale zero reakcji kursora i kliku.

@edit 10.02.2015
support od tygodnia nie odpowiada co z gwarancją. Radzimy do czasu wyjaśnienie, czy w ogóle mają jakiś support, nie kupować tych myszek...
Odpowiedz
#9
"Myszka Ninox Aurora po instalacji sterowników niestety całkowicie przestała działać (jest to wada fabryczna wszystkich egzemplarzy) - przestrzegamy przed zakupem."

Nie jest to wada wszystkich egzemptlarzy, ponieważ mój działał po zainstalowaniu oprogramowania
Odpowiedz
#10
Nam też działała na początku, a wciskałeś reset ustawień ;p? Być może dalej by działała gdybyśmy nie testowali wszystkich możliwych ustawień tam, w tym ten nieszczęsny reset (podobno to takie problemy powoduje) ;) Czasami po dłuższym czasie to wychodzi, raz myszka pada całkowicie raz spada max speed drastycznie ;)

Kto kupił z massdropa to chociaż można im wysłać na reklamację (jak nasz egzemplarz), bo Ci co kupowali ze strony nie mają praktycznie kontaktu z bst i tak czekają już któryś miesiąc ;)
Odpowiedz


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości


Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.