• 1 głosów - średnia: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pomoc z mechaniczną klawiaturą
#1
Dobór klawiatury
  • twój budżet: No tak z 350zł (te 20 w tą czy w tą już ujdzie, ale najlepiej żeby nie przekraczało 350)
  • jaki chcesz rodzaj klawiatury (membranowa czy mechaniczna)?
    • jeżeli mechaniczna: jaki chcesz  rodzaj przełączników – jeżeli nie wiesz, to napisz nam: Tak sobie trochę o tych przełącznikach czytałem i z mojego wnioskowania wyszło że Browny najlepsze, a Blue najsłabsze. Może się mylę nie znam się na tym do tego czasu kupowałem same membranowe za kilkadziesiąt złoty.
    1. czy masz masywne dłonie czy nie? Niestety nie
    2. czy dużo piszesz na klawiaturze? No tak 50/50
    3. czy ma to być klawiatura w 100% pod gry?
  • czy chcesz podświetlenie? Podświetlenie nie jest jakieś SUPER potrzebne ale wiadomo do nocnego grania jakieś się przyda (jeżeli będzie to miało wielkie znaczenie to może go nie być)
  • czy chcesz makra? Raczej nie.
  • czy chcesz dodatkowe klawisze? Też nie są mi potrzebne.
  • czy potrzebujesz podpórkę pod nadgarstek? Jakby był to spoko, jeśli nie to nie ma problemu.
  • czy może to być klawiatura typu tenkeyless (bez numapda lub numpad w miejscu del, end, ins)? No numpad by się przydał tak jak jest normalnie.
  • twoje uwagi (wygląd, firma): Wygląd nie chce żeby był jak jakiś robot może mieć jakieś tam dodatki wiadomo ale nie jakieś przesadne... Jeszcze patrzyłem na Qpad MK-50 bo właśnie te browny mnie jakoś przekonują ale nie wiem czy dobrze myślę.
Odpowiedz
#2
Ozone strike battle albo cm storm QuickFire tk na brownach , ja zarezykowalem i zamówiłem dzisiaj - http://procpu.pl/p/1727/27956/tesoro-exc...racza.html

Na kalih Brown. Podobno sa gorsze jakościowo dlatego ryzyko. :)
LOGITECH G PRO SUPERLIGHT WHITE | NATEC M12 MAXI LAVA | SENNHEISER GSP370| SPCGK630 PUDDING WHITE RED KAILH| ZOWIE CAMADE
Odpowiedz
#3
Ozone strike battle, no uszłaby ale te mocno wystające klawisze tak średnio, cm storm QuickFire trochę za droga.