Liczba postów: 332
Liczba wątków: 27
Dołączył: Jun 2015
Reputacja:
3
teoretycznie prawda
Ale jak skilla nie masz to guzik trafisz :)
Liczba postów: 4,408
Liczba wątków: 168
Dołączył: Jan 2015
Reputacja:
171
Większość gra na niskich rozdziałkach bo piksele są większe :D
Liczba postów: 72
Liczba wątków: 16
Dołączył: Jul 2015
Reputacja:
0
A jaką to daje rzeczywistą przewagę w grze ? W końcu hitboxy są takie same o ile się nie rozciągnie rozdziałki na cały ekran (wtedy powiększają się wizualnie). Jedyną pozytywną różnicę jaką zauważyłem to znaczny przyrost płynności ruchu kursora ale nie jestem pewien czy właśnie o tą zaletę chodziło (choć sam nie jestem pewien czy to zaleta czy wada - ta płynność chyba może wpłynąć także na łatwość zatrzymania kursora w miejscu ale sam nie wiem xd).
PS. Obecnie gram na 1024x768 ale róznica między tą rozdziałką a 800x600 nie jest dla mnie taka ogromna - często ostatnio grywam właśnie na tej drugiej, więc może opłacałoby się obecną rozdzielczość zmienić na niższą ?
Liczba postów: 332
Liczba wątków: 27
Dołączył: Jun 2015
Reputacja:
3
Ja nie pomoge bo gram na 1680x1050 w ultra :)
Liczba postów: 1,899
Liczba wątków: 30
Dołączył: Jan 1970
Reputacja:
75
01-04-2016, 02:41 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-04-2016, 02:41 PM przez t4co.)
Graj na tej na której idzie Ci najlepiej. Przecież tylko ty wiesz, jak jest Ci lepiej. Wielu graczy zaczynało na 800 x 600 i tak się przyzwyczaiło. W budowaniu pamięci mięśniowej najważniejsze jest wykonywać w kółko te same ruchy w tym samym otoczeniu - myszki, podkładka, ustawienia dpi, sens, rozdzielczość, odległość od monitora, wysokość siedziska itp (stąd tak wielu graczy, w kółko gra np. na qckach - po prostu kiedyś nie było niczego lepszego)
Liczba postów: 332
Liczba wątków: 27
Dołączył: Jun 2015
Reputacja:
3
odświeżanie monitora też ma zauwazalne znaczenie
Liczba postów: 1,064
Liczba wątków: 13
Dołączył: Jan 2015
Reputacja:
64
01-07-2016, 10:18 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-07-2016, 10:38 PM przez cesarz cyberprzestrzeni.)
Im mniejsza rozdzielczość, tym dana czułość daje wrażenie niższej, przez co wydaje ci się, że ruch jest płynniejszy i margines błędu twojego ruchu jest większy. Poza tym moim zdaniem mniejsza rozdzielczość daje lepszą kontrolę (mniej pixeli do kontrolowania - mniej możliwych pozycji przeciwnika, jest mniej ruchów i są one wyraźniejsze), ale jednocześnie obniża też poziom maksymalnie najlepszej możliwej celności. Przykładowo przy małej rozdzielczości na pewnej odległości przeciwnik ma głowę wielkości pixela i jak wiadomo sam może przesuwać się minimalnie o jeden pixel, to trafienie w głowę z tej lub większej odległości staje się już raczej przypadkowe, zależnie od tego, czy wyczujemy, że pójdzie w lewo/prawo albo będzie stał w miejscu (nie patrząc na rozrzut broni) i myślę, że dlatego nikt nie gra już na rozdzielczościach typu 640x480, a 1024x768 jest właśnie dobrym kompromisem między łatwością celowania a maksymalnymi możliwościami.
Liczba postów: 83
Liczba wątków: 21
Dołączył: Feb 2015
Reputacja:
0
Mam pytanie czy granie na rozdzielczości 1280x1024(BlackBars) która jest rozdzielczością 5:4 ruch myszki bd inny niż na rozdz 4:3 np 1280:960/1024x768(BlackBars)?
Liczba postów: 332
Liczba wątków: 27
Dołączył: Jun 2015
Reputacja:
3
a nie prościej samemu sprawdzić? :)