• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Klawiatura mechaniczna do pisania do 450 zł
#1
Dzień dobry,
Proszę o pomoc w dobrze klawiatury. Zawodowo klepię teksty czasem i po 12h dziennie, w związku z czym chciałem zainwestować w porządny sprzęt. Chcę kupić klawiaturę głównie do pisania, jednak czasem (rzadko) pogram w jakąś gierkę.

  • twój budżet: 450+/-
  • jaki chcesz rodzaj klawiatury (membranowa czy mechaniczna)?- Mechaniczna
    • jeżeli mechaniczna: jaki chcesz  rodzaj przełączników – jeżeli nie wiesz, to napisz nam: Myślałem o niebieskich lub brązowych. Słyszałem, że niebieskie są lepsze do pisania, jednak odstrasza mnie generowany przez nie hałas (widziałem na jutubie, na żywo nie miałem styczności). Myślę, że brązowe będą rozsądnym wyborem, ale nie znam się i liczę na pomoc.

    1. czy masz masywne dłonie czy nie?- Nie
    2. czy dużo piszesz na klawiaturze?- nawet 12h dziennie dzień w dzień (taka praca)
    3. czy ma to być klawiatura w 100% pod gry? nie
  • czy chcesz podświetlenie? Fajnie by było
  • czy chcesz makra? Nie muszą być, ale dobrze jakby było kilka
  • czy chcesz dodatkowe klawisze? jw.
  • czy potrzebujesz podpórkę pod nadgarstek? raczej nie
  • czy może to być klawiatura typu tenkeyless (bez numapda lub numpad w miejscu del, end, ins)? Numpad nie jest obowiązkowy
  • twoje uwagi (wygląd, firma): -
Z góry dzięki za pomoc.
Odpowiedz
#2
Witaj
rozważ tesoro Excalibur V2, ma Kailh Brown, tacitile bump w nich jest mniej wyraźny niż w Cherry, jednak pisze się na nich równie dobrze, no i do gier są o wiele mniej rozpraszające.
Mają też niebieskie podswietlenie.
Blue są bardzo głośne, wersja cherry jest najlepsza (porównując do podróbek)
W skrócie jeśli pod uwagę bierzesz gry to rozważ Kailh, bo są mniej ,,agresywne" w zachowaniu (guzek, tzn tacitle bump w połowie)
Za 340 zł masz Ozone Strike Battle na Brownach od cherry. Te bardziej do pisania, tamte będą zbliżone, a do gier lepsze.
Odpowiedz
#3
Dzięki za pomoc.